Sabtu, 27 Februari 2016

Medikal Kad Terbaik. Antara Pelanggan Yang Berpuashati

Kenapa Perlu Memilih Pelan Medikal Kad Terbaik?


Ramai yang berfikir panjang untuk mengambil pelan takaful medikal kad terbaik. Alasannya, saya tak sakit. Atau company dah cover. Sedangkan kenyataannya, hari ni company cover, esok company boleh tak cover. Atau paling teruk terus dibuang kerja.

Saya ingin bercerita tentang pelanggan saya di Kedah. Beliau telah diperkenalkan kepada saya oleh pelanggan Takaful saya yang telah bersama saya sejak 2013 iaitu Encik Zulkhairi. Terima kasih Encik Zulkhairi yang berkongsi tentang kebaikan pelan medikal kad Takaful.

Claim Medikal Kad Terbaik AIA Public Takaful
Alhamdulillah si comel Amsyar dilindungi dengan pelan Medikal Kad Terbaik.
Puan Syuhaini baru saja mengambil pelan Medikal Kad pada pertengahan bulan December 2015. Bagaimanapun, pada pertengahan bulan Februari 2016, anak beliau mengalami demam berpanjangan dan telah dimasukkan Takaful telah membayar bil hospital Amsyar sebanyak RM2,500.

Jadi bagi yang merasakan anda tidak mendapat keuntungan atau pulangan bila mengambil medikal kad, anda seharusnya faham yang medikal kad adalah untuk mengelakkan anda dari kerugian, bukannya memberikan keuntungan kepada anda.

Berminat? Hubungi saya di 019 333 0342 atau Email reduanhanif@gmail.com atau isi Quotation Form.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan