Isnin, 8 Disember 2014

Pelan Simpanan Hybrid Takaful

DMCA.com Protection Status

*Protection: All original content on http://reduanhanif.blogspot.com/ is created by the website owner are protected by DMCA Protection Services using the Digital Millennium Copyright Act Title 17 Chapter 512 (c)(3). Reproduction or re-publication of this content is prohibited without permission. 

Pelan Simpanan Hybrid Takaful.


Dalam kita merancang masa dan perjalanan yang panjang, sesekali kita perlukan ruang untuk berfikir dan berehat. Begitu jugalah apabila kita membuat perancangan kewangan samada untuk pelan pendidikan (Education) anak-anak yang mengambil masa sehingga 20 tahun. Ataupun pelan persaraan (Retirement) kita sendiri yang mungkin mengambil tempoh 30 tahun.

Ianya sesuatu yang memenatkan untuk kita sampai ke tujuan kita tanpa menikmati apa yang kita capai dalam tempoh tersebut.



Oleh sebab itu Syarikat Takaful memperkenalkan Pelan Simpanan Terbaru dan Terbaik iaitu Pelan Simpanan Hybrid yang menggabungkan segala faedah di dalam Pelan Endowmentdan Pelan Pelaburan seperti Investment Link di dalam satu Pelan Tunggal.

Pelan simpanan takaful dan pelaburan terbaik hanya 10 tahun untuk benefit 25 tahun
PELAN SIMPANAN DAN PELABURAN TAKAFUL TERBAIK.


Apakah keistimewaan Pelan Simpanan Hybrid aia public takaful ini ?

Dengan pelan ini, anda boleh mendapat beberapa faedah yang tidak terdapat di mana-mana instrumen simpanan lain yang terdapat di Malaysia. Antaranya :

1) Bayaran Hanya 10 Tahun untuk perlindungan percuma sehingga 25 tahun!
2) Perlindungan Faedah Kematian dan Hilang Upaya Kekal
3) Perlindungan Faedah Kematian dan Hilang Upaya Kekal Akibat Kemalangan
4) Fleksibiliti dalam penambahan, pengeluaran dan penukaran dana simpanan
5) Pulangan tunai dari Jumlah Dilindungi sehingga 12% setiap tahun. Boleh digunakan untuk tujuan Umrah, Melancong dan sebagainya. (Faedah Simpanan Jangka Pendek)
6) Simpanan di Dana Pelaburan Patuh Syariah (Faedah Simpanan Jangka Panjang)



Bagaimana ia Berfungsi?

Jadi bagi anda yang sedang mencari pelan simpanan jangka pendek yang boleh memberikan cash kepada anda setiap 2 tahun + pelan simpanan jangka panjang yang boleh digunakan untuk pelan pendidikan anak-anak dan persaraan, maka pelan simpanan Hybrid adalah pilihan terbaik.


Berminat? Hubungi saya di 019 333 0342 atau

 Email reduanhanif@gmail.com atau

boleh isi Quotation Form.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan