Khamis, 30 Mei 2019

Pakej Hibah Suami dan Isteri Mampu Milik Bawah RM100



Dah menjadi kebiasaan zaman sekarang apabila dalam satu rumahtangga tu suami dan isteri bekerja mencari rezeki. Lebih-lebih lagi di kawasan bandar di mana semuanya serba mahal. Kalau hanya seorang bekerja, mana la cukup bayar macam-macam. Bil air, telefon, rumah, kereta , eletrik. Buatnya kena macam baru-baru ni bil letrik boleh naik mendadak, dah jadi satu hal. Itu baru je bil letrik naik sikit. Cuba bayangkan, kalau salah seorang tiada? Apa akan terjadi pada perbelanjaan bulanan?


Hubungi 0193330342
Tinggalkanlah yang secukupnya untuk waris anda.


Di bawah adalah kadar pendapatan isi rumah. Dan kebanyakkannya adalah income suami isteri yang bekerja. Jika salah seorang dari suami atau isteri tiada, maka secara purata income isi rumah akan hilang dalam anggaran separuh.
Sediakan pelan perlindungan pendapatan keluarga anda.
Pendapatan bulanan seisi rumah Malaysia

Pelan Perlindungan Pendapatan atau Income Replacement Plan


Ramai yang telah menyedari kepentingan pelan perlindungan pendapatan atau income replacement plan ini. Bagaimanapun, faktor kos untuk suami dan isteri mengambil serentak yang selalu menjadi penghalang. Oleh sebab itu Syarikat Takaful telah memperkenalkan pelan hibah suami isteri mampu milik.

Hubungi 0193330342
Pakej Hibah Suami Isteri Mampu Milik


Pelan ini memberikan perlindungan hibah takaful bermula di bawah RM100 untuk cover income suami dan isteri. Dan serendah RM50,000 setiap seorang.  Benefit adalah seperti di bawah :

1) Faedah Kematian Apa-apa sebab : 100% Pampasan
2) Faedah Hilang Upaya Kekal : 100% Pampasan
3) Faedah Kematian Akibat Kemalangan : 200% Pampasan
4) Faedah Tambahan : Sakit Kritikal

Benefit Pelan Hibah Takaful

Dengan pakej hibah suami isteri mampu milik ini, pendapatan anda suami isteri akan dilindungi dengan kos takaful yang paling rendah. Dan menurut kebanyakkan pakar kewangan, jumlah minimum paling sesuai adalah 10X gaji tahunan anda. Dan jika tidak mampu, cubalah untuk mendapatkan perlindungan paling kurang 5X gaji tahunan anda sebagai permulaan. Lebih baik daripada tiada pelan perlindungan langsung. Ada budget esok-esok bolehlah tambah lagi.




Sekiranya anda ingin menyediakan pelan hibah mampu milik ini untuk keluarga tersayang, bolehlah hubungi saya samada Whatsapp atau Call saya di no 0193330342. Atau anda boleh isi form di SINI.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan