Selasa, 25 November 2014

Komen Tidak Diduga oleh Motivator Terkenal Dr Asmadi.

DMCA.com Protection Status

*Protection: All original content on http://reduanhanif.blogspot.com/ is created by the website owner are protected by DMCA Protection Services using the Digital Millennium Copyright Act Title 17 Chapter 512 (c)(3). Reproduction or re-publication of this content is prohibited without permission. 

 Komen Tidak Diduga oleh Motivator Terkenal Dr Asmadi.

Pada 12 November lepas saya ke HQ untuk selesaikan beberapa perkara berkenaan polisi pelanggan  Takaful saya.

Secara kebetulan, saya terserempak dengan seorang pelanggan ING (sekarang AIA) yang telah kehilangan Medikal Kad beliau dan dalam masa yang sama agen beliau tidak servis.

Jadi selesai urusan di kaunter , saya terus mendapatkan beliau. Saya cuba selesaikan masalah beliau.

Tidak dijangka sehari selepas itu, beliau telah sharekan experience beliau di Fanpage milik beliau sendiri.
Shukur Alhamdulillah. Terima kasih Dr. Asmadi.

Nasihat saya, sebelum memilih agen insurans/takaful, anda perlu mengetahui dan memahami agen yang anda akan pilih. Kerana agen ni yang akan berada di sisi anda dalam tempoh yang lama.

Komen Dr Asmadi tentang saya sebagai agen insurans takaful  di fanpage Dr Asmadi.
Perkongsian Dr Asmadi tentang saya di fanpage beliau.

Berminat? Hubungi saya di 019 333 0342 atau

 Email reduanhanif@gmail.com atau

boleh isi Quotation Form.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan