Ahad, 10 Jun 2018

Pelan Hibah No Medical Limit

Tawaran Pelan Hibah Sempena Hari Raya

Sempena Bulan Jun 2018 bersamaan bulan umat Islam menyambut Hari Raya, Syarikat Takaful menawarkan pelan hibah terbaik dengan beberapa tawaran menarik.

Tahukah anda, segala hidangan yang anda dan keluarga nikmati ketika berbuka puasa adalah hasil yang anda perolehi dari kerja dan penat lelah anda setiap hari. Dengan rezeki pendapatan tersebut, maka anak-anak anda dapatlah menikmati hidangan tersebut.

Tetapi.

Bagaimana sekiranya suatu hari nanti anda tidak lagi mampu untuk mencari rezeki dan tiada lagi kemampuan untuk menyediakan hidangan seperti hari ini di atas meja? Ramai yang cakap, tak mampu asingkan sedikit gaji dalam 10% sahaja untuk ambil pelan takaful atau insurans ketika masih gagah bekerja. Bagaimana pula apabila sakit  atau tiada lagi di dunia dengan kehilangan 100% gaji? Adakah akan jadi lebih mudah kepada mereka dan keluarga?


Syarikat Takaful  menyediakan pelan Hibah Takaful dengan tidak memerlukan sebarang Medical Check Up sehingga RM5 Juta Income Protection (Perlindungan Pendapatan atau Gaji). Pelan ini telah dimulakan sejak sejak 2015 lagi dan menjadi ikutan syarikat-syarikat lain untuk memperkenalkan pelan yang seakan akan sama.

Income Replacement AIA Public Takaful
Pelan Hibah Untuk Keluarga Tersayang

Tawaran Istimewa Hanya Untuk Bulan Jun 2018

Sebagai tambahan faedah yang sedia ada seperti di bawah, Pelan Hibah A-Life Signature-i diberikan beberapa faedah tambahan. Dan ini termasuk juga mereka yang telah memiliki pelan  yang sebelum ini.

Income Replacement AIA Public Takaful
Faedah Pelan Hibah


Antara tawaran tambahan untuk pelan hibah terbaik takaful ini adalah seperti berikut:


  1. Pelan Hibah Kematian dan Hilang Upaya Kekal Sehingga RM5 Juta Tanpa Medical Check Up.
  2. Perlindungan Kemalangan , Kematian ketika menunaikan Haji @ Umrah RM10 Juta (100%).
  3. Perlindungan Kematian di dalam Pengangkutan Awam sehingga RM15 Juta.
  4. Perlindungan Kematian akibat Bencana Alam sehingga RM30 Juta ( New).


Untuk faedah kemalangan akibat bencana alam, bagi mereka yang telah memiliki Pelan A-Life Signature-i yang sebelum ini juga akan diberikan faedah tambahan ini secara percuma.


Dengan memiliki Pelan Income Replacement ini, insyaallah anda telah melalukan persediaan dari masalah yang akan berlaku dari perkara yang tidak diingini.

Ingatlah, payung yang anda pegang tidak mampu untuk meredakan hujan. Tetapi ianya akan membantu anda bergerak meredah hujan.

Ingnin maklumat lanjut?

Hubungi saya di 019 333 0342 atau

 Email reduanhanif@gmail.com atau

boleh isi Quotation Form.


















Tiada ulasan:

Catat Ulasan