Jumaat, 13 April 2018

Kerjaya di Al-Fateh Infiniti Agency


Top Agency MTA Malaysia . Al-Fateh Empire 


 Cukup ke income sekarang ?


Anda telah lama bekerja samada di sektor swasta atau kerajaan?

Dan selepas 5 tahun pendapatan dari kerjaya anda masih lagi di bawah RM5,000 atau di bawah RM10,000?
Cukupkah pendapatan anda jika di bawah RM5,000 sebulan setelah bekerja lebih 5 tahun?


Inginkah anda memiliki pendapatan yang lebih?

Sekiranya hari ini dan ketika ini anda membaca posting saya ini. Dan peluang hanya ada sekali untuk anda mendapatkannya adakah anda akan membuat satu keputusan untuk memilih kerjaya dengan pendapatan lumayan?

Saya ingin memberikan peluang kepada mereka yang betul2 ingin berubah untuk menyertai saya sebagai Life Planner Full Time di Syarikat Takaful . Apa yang anda boleh perolehi jika memilih untuk menyertai team saya?

1) Bonus Bulanan dari RM3,000 - RM9,000 melalui Special Recruitment Program
2) Komisen 2 Kali sebulan.
3) Bonus Production Setiap 3 Bulan! Bukan setahun sekali atau setahun 2 kali.
4) Training Percuma Tanpa Bayaran.
5) Melancong Percuma ke seluruh dunia.
6) Reward dari agensi seperti Suit Percuma.
7) Bekerja cara mudah dengan hanya menggunakan Ipad untuk presentation, submission, servicing, Follow up dan sebagainya.
8) Peluang mendapatkan Cash RM2 Juta.

 Dan banyak lagi rewards yang menanti anda.

Siapa yang saya cari ?

1) Mereka yang mempunyai disiplin.
2) Tidak memberi banyak alasan untuk berjaya.
3) Sanggup ditunjukajar
4) Sentiasa hadir training agensi dan syarikat
5) Follow your leader.

Saya Tiada Sebarang Pengalaman Bidang Jualan? Boleh ke saya berjaya?


Sudah pasti soalan begini sering menjadi penghalang kepada anda. Saya seperti juga anda.
Kejayaan anda dalam sesuatu bidang bukan ditentukan oleh apa yang anda pernah belajar. Tetapi apa yang anda sanggup belajar dan kesanggupan untuk ditunjuk ajar.


Lets join us, we show you the success.
Alhamdulillah. Rezeki di Industri Takaful
Saya bermula dengan '0' tanpa sebarang income ataupun sebarang pengalaman dalam bidang jualan terutama dalam bidang takaful dan insurans. Alhamdulillah, sehingga hari ini rezeki di Syarikat Takaful masih berterusan dan makin meningkat. Dan saya tidak menyesal meninggalkan jawatan sebagai seorang jurutera untuk mengubah angin ke bidang takaful. Berkat fokus, disiplin dan tidak mencipta alasan untuk berjaya, memberikan kejayaan kepada saya pada hari ini.



Sekiranya anda adalah orang yan saya cari, anda boleh hubungi saya di 0193330342. Atau email di reduanhanif@gmail.com. Atau isi form di Borang Application Agen



AIA Convention Trip 2018 AIA Public Takaful Al-Fateh Infiniti





Tiada ulasan:

Catat Ulasan